Strona Domowa » Sklep » Korzystanie z serwisu Moje konto Do kasy

Nasza oferta
 
 
 
 

Oferta Specjalna
więcej
 
Tarcza Templariuszy Czerwona A09
Tarcza Templariuszy Czerwona A09
399,00zl
329,00zl
 
 
 

Recenzje
więcej
 
Zestaw dwa Topory + Deseczka
Wspaniale się prezentuje na ścianie, toporki robią wrażenie ..

5 z 5 gwiazdek!
 
 
 

Korzystanie z serwisu Korzystanie z serwisu
1. Realizacja zamówienia:
Przyjmowanie zamówień odbywa się drogą elektroniczną za pomocą specjalnego formularza udostępnionego podczas procedury składania zamówienia.

- Wypełnienie i przesłanie przez Klienta formularza zamówieniowego oznacza złożenie oferty zakupu w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Złożenie zamówienia równoznaczne jest z potwierdzeniem przez Klienta znajomości warunków niniejszego Regulaminu i ich akceptacją.
- Zakupów mogą dokonywać podmioty prowadzące działalność gospodarczą oraz osoby fizyczne.
- Po złożeniu zamówienia, klient otrzyma wiadomość elektroniczną będącą warunkowym potwierdzeniem przyjęcia zamówienia.
- Zamówienia realizowane są według kolejności wpływu.

W zależności od dostępności w sklepie, towar wysyłamy w ciągu 2 - 5 dni (dni robocze) od momentu otrzymania przelewu na nasze konto (przy zamówieniach po wpłacie na konto). Przy przesyłce pobraniowej powyższy termin obowiązuje od momentu otrzymania mailowego potwierdzenia zamówienia. Zamówienia złożone w dni wolne od pracy realizowane są pierwszego dnia roboczego. Zamawiane towary przesyłane są na adres podany w zamówieniu. Dokładamy wszelkich starań, aby zawartość każdej wysłanej paczki została właściwie zabezpieczona przed ewentualnym uszkodzeniem podczas transportu.

- W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia, zamawiający otrzyma na ten temat informację pocztą elektroniczną lub telefonicznie.
- Przy wpłacie na konto bankowe, wysłanie paczki nastąpi niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
- Zamówione pozycje są dostarczane na terenie Polski standardowo za pośrednictwem firmy kurierskiej.

2. Anulowanie zamówienia:
Zamówienie anulować można jedynie bezpośrednio po jego złożeniu. Należy w tym celu wysłać odpowiednią informację korzystając z formularza kontaktowego

3. Ceny:
Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają należny podatek VAT.

4. Koszty przesyłek:
Dokładny koszt wysyłki (oparty na cenniku Poczty Polskiej) obliczany jest podczas zakupu.

5. Formy płatności:
a) Odbiór osobisty - w naszym firmowym sklepie we Wrocławiu pod adresem: DOM HANDLOWY ASTRA ul. Horbaczewskiego 4-6 stoisko 108 I Pietro 54-130 Wrocław (mapka dojazdowa),
b) Płatność za pobraniem (przy odbiorze) - opłata za towar jest pobierana przez listonosza, kuriera dopiero przy odbiorze paczki-przesyłki.
c) Płatność z góry (przelew-przedpłata) - po zamówieniu towaru należy wykonać przelew w odpowiedniej kwocie na nasze konto bankowe;

Idea Bank S.A. 48 1950 0001 2006 0248 9113 0002
ALBI Albert Lasota
ul. Kołłątaja 16/2A, 50-007 Wrocław



6. Faktury VAT:
Na życzenie klienta wystawiana jest faktura VAT, w innym przypadku wystawiany jest paragon.

7. Zwrot towaru:
Zakupiony u nas towar może zostać zwrócony bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty doręczenia przesyłki, pod warunkiem jednak, że nie nosi śladów używania, ani nie został w żaden sposób uszkodzony. Zwracany towar Klient wysyła na adres sklepu na własny koszt. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą lub paragonem. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych licząc od dnia otrzymania zwrotu, przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta lub przekazem pocztowym pod adres wskazany w zamówieniu.<

8. Reklamacje dotyczące dostarczenia przesyłki:
W przypadku nie otrzymania przesyłki w okresie 2 tygodni od czasu wysłania paczki klient powinien zwrócić się do sklepu z reklamacją dostarczenia przesyłki. Po otrzymaniu zgłoszenia w przypadku, gdy paczka została wysłana Pocztą Polską, Sklep zastrzega sobie prawo do rozpatrzenia reklamacji do czasu otrzymania od Poczty Polskiej odpowiedzi na złożoną reklamację. Zgodnie z regulaminem Poczty Polskiej czas rozpatrzenia reklamacji wynosi od 14 do 30 dni. O sposobie załatwienia reklamacji będziemy informować listownie lub drogą e-mailową.

9. Ochrona danych osobowych i praw autorskich:
Dane osobowe Klienta Sklepu chronione są zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z 29.08.1997 r (Dz. U. Nr 133, poz. 883) oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 133, poz. 1204). Nie są one udostępniane, ani tym bardziej sprzedawane osobom trzecim.

Wszelkie dane i informacje użyte na naszej stronie podlegają ochronie praw autorskich i należą do ich prawnych właścicieli. Informacje użyte z innych stron WWW wykorzystano w celu pełnego przedstawienia oferty.

Koszyk
więcej
 
Twój koszyk jest pusty
 
 
 

Witaj, zaloguj się
 
e-mail
hasło (przypomnij)
 
Nie jesteś zarejestrowany?
Załóż u nas konto.
 
 
 

Szukaj
 
 

Wyszukiwanie zaawansowane
 
 
 

Aktualności
 
więcej »
 
 
 

Języki
 
Polski English German
 
 
 

Waluty
 
 
 
 

15945378 wywołań od 21 kwiecień 2008